tisdag 13 december 2011

mina loppisfynd......

 Vad säger man om den här bilden???? att jag ha dammigt golv....... ville visa mitt fynd, den här hittade jag på Coola loppan i Färjestaden för HALVA PRISET....äntligen en rejäl vedkorg...
 Detta var dagens andra fynd jag kan inte se mig mätt på dessa härliga ljusstakar..... de är alldeles ljuvliga.Även de ett kan kanonfynd......hade inte ens fått det så billigt på det STORA varuhuset strax efter bron.....



Här har jag planterat amaryllis i gamla glasburkar........spetsen har jag fått av svärmor, pärlbandet har jag gjort själv, och cremefärgade snöret är av ull och köpt på favvobutiken på Storgatan....det e fascinerande att se hur amaryllisen vänder sig mot ljuset....mot jordens dragningskraft....skulle vilja filma och se hur det ser ut när den dras mot ljuset. Nehe nu ska jag gå och sova......varit en lång dag med all lussefirande... natti

2 kommentarer:

  1. Alltid lika roligt att fynda på loppis, fina saker som fick följa med dig hem!!

    Trevlig kväll!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Vilka kanonfynd du fick tag på!! Jag kan ju säga att jag oxå ligger efter i planeringen men man måste ju kunna önska....;))

    Kram på dig och ha en härlig helg med 4e advent:))

    kråke

    SvaraRadera