söndag 26 februari 2012

visst blev det lite fynd......................

 Hej alla ni fina därute! Som jag skrev förra gången skulle jag och dottern J på loppisutflykt! Ett stopp vid Rälla hittade ingenting.....sen blev det Coola Loppans i Färjestaden....alltså först hittade jag denna UNDERBARA FRANSKA TERRIN , blev helt galen MÅSTE HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den hade kostat 595:- men den va ju lite naggad och lagad men så SÖT! Jag gav håll i er 85:-..............................tänk att fylla den med vårblommor och lite murgröna................





 Men fårkappan vad ska hon ha den till??????????????? Jo jag har gått och tittat på den under några månaders tid men varit för SNÅL! ska man fynda så ska man eller hur? Den hade kostat 700:- nu blev den min för HALVA PRISET! Jag ska nämligen demolera den och klä om lite möbler.............den är i underbart skick och jag få ut mycket fårskinn på denna. KNAPPARNA var jätteläckra är det någon som vill ha dem skicka mig en hint så skickar jag dem till dig........Nu ska här poppas lite popcorn till Wallander sen ska jag krypa upp i soffan och bara njuta! Hoppas vi ses igen i veckan Tusen kramar från en nöjd Maja

5 kommentarer:

  1. så vacker terrin du hittade:)
    ha en mysig söndagskväll
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen ett fynd. Vackert mönster och fin form.

    Ha det fint! Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Jättefina fynd Maja, förstår att du är nöjd:)

    Ha en bra dag!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Men vad påhittig du är, vilken bra idé med pälsen.
    Och terrinen, hur fiiin som helst.Kommer bli kanonsnyggt.
    Önskar dej en finfin dag.
    Kram Anette

    SvaraRadera