fredag 9 mars 2012

ett växthus utan glas..........................


Hej alla VÅRINSPIRATÖRER därute.............äntligen fredag........ska bli SOL i helgen ha jag hört......det blev lite fotografering efter jobbet........hrm blev inte som jag TÄNKT mig.....i alla fall det här söta VÄXTHUSET köpte jag i höstas i min FAVVOBLOMSTERBUTIK på storgatan i Färjestaden.....Tyvärr när stormen PER härjade som värst så blåste det omkull...med följd av att flera glasrutor gick sönder.....just nu står det på vår farstukvist.......Vad ska Ni fina hitta på i helgen????? I morgon blir det att vara ute i trädgården sen ska min UNDERBARA SAMBO grilla mums! Nu ska jag få lite välbehövlig NACKMASSAGE.......KRAMEN FRÅN MAJA

3 kommentarer:

  1. hej du goa!
    sååååå fint lite växthus!
    hoppas med på sol i helgen!
    ha det gott, varmkram lotten

    SvaraRadera
  2. Härligt växthus och fina bilder:)) hoppas ni får en mysig helg:))

    Kram fina...

    Kråke

    SvaraRadera
  3. Låter som du har det fint Maja! Härligt. Vilket fint litet växthus du har! Jag jobbar hela helgen så det blir inte mycket mer än så. Nästa vecka sägs det att det ska bli 10-15 grader hos oss så jag hoppas på det!
    Önskar dig en fortsatt fin helgg!
    Kram Kristina

    SvaraRadera