lördag 5 maj 2012

att helger alltid..................

 ...ska gå så himla fort! Alltså i morgon är det söndag igen....vad har man hunnit i helgen??????? Jo i dag har jag varit och klippt frillan....handlat.....grejat i trädgården...hälsat på min äldste goa son som köpt ett litet charmigt torp ute i skogen.....städat....och sen en runda till Kalmar för att hämta dottern J..ja då ha man väl hunnit en del kanske...........dagens bild är en loppad terrin....är ju smått förtjust i gammalt porslin och denna härliga pjäs fyndade jag i ett garage loppis! PÅ skylten stod det 50% på allt.....100:- sa kvinnan som hade loppisen och sen halva på det alltså 50 spänn!!! blir man nöjd eller??????? Nu ska jag gå och nana kudde! I morgon blir det trädgård och tvätt! Ha det bäst natti natti


10 kommentarer:

  1. OJ!! Galet fin och bara 50 kr??? Vilket pangfynd!
    Du har hunnit med lite ser jag :)
    Ett torp ute i skogen låter väldigt mysigt.
    Å TACK för dina härliga ord!
    Blir SÅÅÅ glad att få veta att man gör någon glad!
    Jag gillar dina härliga inlägg jag oxå! MYCKET!
    Blev det nå gjort idag då??

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad vackert! Du har ju hunnit med en hel del. Jag brukar alltid tänka fram på söndagskvällen att jag inte har hunnit med ett dugg.

    Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Ja det är märkligt det där med helger! Svisch säger dom!
    idag har jag varit och snusat på en bebis! Bästa kompis har en liten flicka på 1 vecka som jag träffat idag! Så det var dagens stora händelse!! Gu så mysig dom är!!
    Ha en riktigt bra vecka!

    SvaraRadera
  4. Vilken vacker terrin och viket pris sen nästan skamligt ;).
    Ja nog har du hunnit med mycket allt.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  5. Vacker terrin och ljuvlig hortensia:)) Hoppas din söndag varit härlig i solen:))

    Kram fina..

    kråke

    SvaraRadera
  6. Men oj Maja vilket fynd!! Den är så fin!
    Vad mysigt med ett litet torp! Jag har inte fått så mycket gjort i helgen men ibland är det också skönt!
    Ha det fint!
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  7. Ååå vad fin,och 50:- det är ju inte klokt vad billigt =)
    Hoppas helgen varit bra.

    Kram Thess

    SvaraRadera
  8. Oj, vilket fynd!
    Din terrin är ju jättefin och helt underbart med hortensian i!

    Ja, man undrar alltid vart helgerna tar vägen... Går såå fort!
    Men jag tycker även att veckorna går fort, måndag, fredag, måndag, fredag...

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  9. Hej Maja!

    Så roligt att du blivit följare, vad glad jag blir!!!

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  10. Hihihihi!! Du hade ju hunnit mycket mer än man brukar under en helg!
    Inte varje lördag man köper torp... Så spännande!! Underbart härligt!! hoppas det blir massor av njutfulla stunder i skogen!

    Kramar från oss!

    Fiffiga Systrar

    SvaraRadera