lördag 16 juni 2012

ja jag erkänner......................



jag har en annan last än loppis.....och det är att samla konstglas och litografier av vårt underbart kreativa konstglas par Ulrika Hydman Vallien och hennes man Bertil Vallien....numera blir det mest loppis rundor  i stället för konstglasrundor.....jag gillar verkligen det svarta och vita...vem minns inte Caramba serien i fredagsprogrammet "Jakobs stege" på 80-talet....jag säger bara så här STILL GOING STRONG....... på bilden är det då serien Caramba av Ulrika...en ullpläd under oxå den av Ulrika....och min läckra litografier...HON OCH HAN........kan inte låta bli att fullkomligt lovvvveeeee dessa pinaler!!!!!!!!!! I dag är det födelsedagskalas hos svärfar.....så jag säger bara "Skål tamejfan" (om ni minns,,,jag svär ALDRIG annars blink blink)kram från Maja

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack för din jättefina hälsning vad glad jag blir!
    Lycka att få titta in här hos dig också med alla vackra bilder och allt fint
    Ha en jättefin dag kramar Från mig!!!!

    SvaraRadera
  2. Va varm jag blev i hjärtat nu då! Tack!
    Hoppas du får till några spel! Jag betvivlar det inte! KRAM!

    SvaraRadera