söndag 2 september 2012

vill mycket..........


men hinner ingenting....just nu känns det så i alla fall!känns som jag bara irrar runt o inte får något gjort! Fast det är ju klart när man tänker efter har man fått en himla massa gjort .......hrm målat fönster, målat fasad,ja man få nog vara nöjd! Men jag känner nog lite så att man vill både vara inne o ute o dona! Nog om detta! Vad har Ni fina gjort i helgen???







 
i dag blev det lite bilder från arkivet tidigare i somras...ljusstakar som är fyndade på Hemtex,ommålade i snyggt svart! loppad glasflaska, luffarbricka fyndad på loppis,kudde HM, filt Hemtex o min favvotavla med fiskar fått av trevlig kollega!
 
 
 
 
 
 
 


nu blir det tv o bara lugn o ro..vilde Wille är förkyld o febrig.så nu kryper vi upp i soffan o softa! Ha en fin vecka kramen från Maja




9 kommentarer:

  1. Stackars lille Wille!
    Hoppas han snart blir pigg igen!

    Känner igen mig i det där med att man inte tycker att man hinner med något.
    Ganska kul ändå att gå igenom dagen och inse att det inte har varit så torftigt på listan med vad man uträttat! :-)

    Ha en bra start på veckan fina du!

    Kram Annica

    SvaraRadera
  2. Jag känner detsamma! Jag vill bygga skåp och köksbord, behandla golven en omgång till osv... Men tiden räcker aldrig till känns det som. Vardagen med de små tar liksom all tid och energi:)

    Önskar dig en fin kväll,

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Hellojsan!
    Precis så känner jag också,, och det gör mej ännu mera stressad,
    fina bilder!
    Ha nu en fin vecka,, och ta en sak i taget!
    så försöker jag täcka!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  4. Fina bilder du bjuder på och visst har ni hunnit med en del...
    Här har ju helgen spenderats på jobbet..
    Ha en bra vecka, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  5. Hej Maja,
    Visst har ni hunnit med en del:)

    Jättefina bilder du bjuder oss på,

    ha en trevlig vecka!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  6. Snyggt!! Å du, vilka fina bröllopsbilder du bjuder på!!
    Äkta :)
    Stor kram Marie

    SvaraRadera
  7. Hoppas han snart blir bättre. Nej, visst är det så att man känner sig superstressad ibland, är inne i en sådan period just nu.

    Må så gott. Kramar Therese

    SvaraRadera
  8. Sänder en krya på dig kram till lille Wille!
    Och så beundrar jag dina underbara bilder, du är en så duktig fotograf och inredare!
    Allt gott till dig och din familj!
    Kram Raina

    SvaraRadera
  9. Vackra bilder! Det är synd när de små mår dåligt, hoppas han kryar på sig snart! Visst känns som man vill få massor gjort nu...

    Ha en fin kväll!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera