fredag 19 april 2013

att lägga sig ner........

....i en matta av blåsippor det vore ljuvligt...men vet i katten om inte fästingarna skulle trivas lika bra som mig i det blå havet så det är dumt och chansa...

hej hopp..ett litet snabbt tittin..vill önska Er alla en härlig helg!!! Här är det full fart som gäller i helgen!!!
lite blåsippor på bild icke tagna i år....men här är det vackert blått på sina ställen....

ville bara påminna Er att krama varandra lite extra....och tala om hur mycket man betyder för varandra, man glömmer tyvärr bort det oftast!!! Hoppas vi ses på söndag
Kram från Maja

13 kommentarer:

  1. Åh, dagens vackraste bilder!!! =)
    Kram på dig också och
    ha en mysig helg!
    Sofia

    SvaraRadera
  2. Ja våren...välkommen..fina bilder! Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  3. Så vackra bilder..jag skulle gärna testa att lägga mej ner i ett blåsippshav !!

    En riktigt fin dag till dej..kraaam

    SvaraRadera
  4. Det är rätt, att kramas lite extra!
    Tänk vad lätt det är att ta för givet det vi egentligen bara har till låns.

    Vackra bilder!!
    Ett hav av blåsippor skulle jag gärna lägga mig i=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  5. Vilka fina bilder! Blommor, ja. Fästningar, nej tack. Läskiga kryp de där.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Gomorron
    Blåsippor är så fint, och dom
    blommar här också nu. Jag tror dom här
    första små vårbuketterna är dom allra
    finaste, vackra bilder.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Hej FIna Maja, Önskar dig en härlig och solig helg.
    Så vackra med den fina blommar.
    Härliga inspiration. Kram / Marion

    SvaraRadera
  8. Underbara bilder!!
    Önskar även dig en underbar helg, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  9. Godmorgon!
    Sitter och njuter av dina vackra foton, tack!
    Jag väntar på att temperaturen skall bli lite mera angenäm idag, just nu en plus ute, så jag kan gå ut i min trädgård och pyssla. Igår var jag ute mest hela dagen och tränade kroppen med gräva, flytta en del sten, plantera och ta bort mycket växter som inte har klarat vintern tyvärr.
    Önskar dig en fin söndag!
    Kram Raina

    SvaraRadera
  10. Vilka underbara blåsippsbilder och så skönt när vårsolen lyser - äntligen!
    Ha en härlig söndag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  11. Hejsan,
    Ja fy för dessa fästingar som är i full fart nu och gärna hittar till vår katt! Otäcka små kryp!
    Ha en fin måndag imorgon.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  12. VAKRE bilder!
    Ha en riktig fin ny uke.

    Klem fra meg

    SvaraRadera
  13. Härliga vårbilder.
    Ha en härlig start på denna nya vecka
    Kram
    AC

    SvaraRadera