söndag 7 april 2013

en alldeles underbar.....................

Hej hej!!!! Vilken helg det varit...blivit så firad....ätit god mat umgåtts med härliga människor...fått fina presenter...och det bästa av allt frukost på sängen!!! LYX vill jag lova..färska frallor med kaffe o färsk frukt och nötter...alltså snacka om att bli uppassad...o allt detta ha min älskade make o min fina dotter J fixat!!!! Och så vilde W på ett hörn förstås hoppandes i sängen så kaffet skvätte.... ... han blev lite konfunderad att det var mamma o inte han som fick paketer i dag!!!
Givetvis ha min stooora fina pojk C varit och grattat sin gamla mamma!!! Precis som en riktig födelsedag ska vara!!!!
Det är väl egentligen det viktigaste tycker jag att man ha sina nära o kära hos sig...sen förstås är det ju bonus om man få en o annan paket!!!!hihihihi
Så nu tänker jag nöjd o sååå lycklig krypa upp i soffan och käka ostbågar....
Ville bara nämna för er som inte bor på Öland att NEJ sommaren ha inte kommit hit än...det är ett gammalt pics från förra sommaren...men gissa om man längtar!!!!!
Stora kramen från Maja

10 kommentarer:

  1. Stort grattis till dig!!
    Låter som om du har haft en riktigt bra dag med din fina familj.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Då får man säga ett stort Grattis! Förstår att du haft en härlig dag med dina nära och kära:) Visst är paketen en bonus;älskar paket:)Ingen vår hos oss heller,men en härlig bild bjuder du på.Längtar till sommaren,och Öland förstås:)
    Önskar dig en ny fin vecka..kramizar

    SvaraRadera
  3. Grattis!!! Vad mysigt med hela familjen som är hemma och kalasar :) Och visst längtar vi till gröna gräsmattor...
    Stor födelsedagskram Monica

    SvaraRadera
  4. Ett senkommet GRATTIS till dej! Det verkar som om du haft en härlig dag!
    Jag kan meddela att sommaren inte kommit till fastlandet heller - och inte våren heller för den delen!
    Ha en fin start på veckan!
    Lisa

    SvaraRadera
  5. Grattis fina Maja i efterskott !!!
    Härlig bild..inte så länge kvar !

    En fin dag till dej...kraaaaam

    SvaraRadera
  6. Hej hopp det var länge sedan man tittade in men alltid lika roligt och massor med fina bilder som vanligt.
    Vilken mysig sommar bild.
    Snart, snart så är vi där.
    Jag dör av längtan.
    Ett stort sent Grattis från mig.
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  7. Grattis, låter hur mysigt som helst.
    kram
    AC

    SvaraRadera

  8. Åhhh, så mysigt! Låter som en perfekt födelsedag!
    Grattis i efterskott!

    Önskar dig en skön vecka
    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  9. Å grattis vännen!!! :) Vad fint! Helt sant.. att få fira det tillsammans med dem man älskar är ju toppen!!

    Tack för din omtanke också! :) Jag är vimsig och maken har fått magkatarr av allt oroande för sin pappa! Han själv är såklart starkast i det hela och lugnar oss andra!! Knasigt värre! ;)

    Kram Bettan

    SvaraRadera
  10. Ett jättegrattis till dig!
    Låter underbart och få vara tillsammans
    Ha en jättefin dag
    kramar Tina

    SvaraRadera