torsdag 2 maj 2013

I´M BACK.........

Halloj alla fina!!!! Yes då är man tillbaka på banan igen...hrm någorlunda i alla fall....det här med datorer...suck...bilderna blev räddade allihop och det va huvudsaken...snacka att man blev helt kall när kanske alla bilder på barnen var borta men det löste sig och nu blir det att införskaffa en extern hårddisk BUMS!!!!
Något som helt raderades var ju alla program....och jag saknar ett.....om någon kan hjälpa mig vore jag sååå glad....när vi köpte datorn ingick något jättebra fotoprogram där man kunde ljusa upp bilderna..och göra en massa andra lätta funktioner ...är det någon som vet vad programmet heter????

så nu har jag liksom lite o ta igen.....

i dag lite bilder av en tavla med läckra hjärtan i cement köpt av Basic label Sweden....en vacker liten vas från Lindform...
Nu blir det välling och en mysstund med saga för Wille!!!
Kram på ER från Maja

7 kommentarer:

  1. Annars går Photoscape att ladda ner grattis ..enkelt att jobba i :)

    Kram
    Pernilla

    SvaraRadera
  2. Åh vilken tur. Att tappa bort sina bilder är inte roligt alls.
    Jättefin tavla
    Ha det gott
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  3. Hallå!
    Kul att du är tillbaka!
    Tänkte just skriva Photoscape, men det
    hade ju Pernilla redan skrivit. Men det
    funkar bra tycker jag...
    Kram och ha en finfin helg!
    Sofia

    SvaraRadera
  4. Åhh så härligt!
    Önskar dej en fin Helg
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  5. Vad skönt att ni kunde rädda alla bilder...att förlora sådant är ju helt oersätterligt. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med vad ditt program heter.
    Vilken fin tavla.
    Önskar dig en fin helg, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  6. Skönt med bilderna! De är ju värda hur mycket som helst.
    Vilken fin tavla!

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  7. Välkommen tillbaka fina du :)
    Kram/Marion

    SvaraRadera