fredag 18 oktober 2013

nu kommer mörkret....

God fredag på ER!!! I dag ett snabbt inlägg...äntligen kom solen i dag till Öland efter några dagar med dimma som heter duga.....vad gör maja då?? jo nu ska vi fota det stooora rummet uppe...så fort jag hade plockat iordning lite o skulle börja gick solen i moln o det blev "mörkt" gissa hur snygga de bilderna blev...och inte nog med det jag hade fått med en massa saker runt objektet som jag skulle fota..ni vet en stolsrygg....några kuddar på golvet suck....så jag gör ett nytt försök en annan dag om solen skiner förstås...

men jag tog några pics på den härligt kurviga..min fyndade gustavianska stol som jag strippat dock inte målat!!!!! 

vad ska Ni fina göra i helgen????? Jag ska gräva grusgång få se hur ont jag har i kroppen på måndag morgon...lova att uppdatera Er hahahhahah kram o kärlek på ER alla!!!!

6 kommentarer:

  1. Fin stol och snygg precis som den är faktiskt ;) Bara älskar den stora fina klockan...avis.
    Kram Liselott

    SvaraRadera
  2. Jag blir så glad att du lät stolen slippa färg, så vacker den är som den är!
    Det där känner jag igen, att försöka fota med brist på ljus och tyvärr blir det allt svårare att hinna fota i dagsljus nu.
    Lycka till med grusgången!
    Kramar
    Cia

    SvaraRadera
  3. Ja det är ju inte så lätt att få fina bilder inne nu när det är mörkare ute.Jätte fin klockan är!
    Ha ha ja man går ju som en kratta själv sedan när man grävt och krattat gången:)
    Ha en fin dag.
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  4. Men det gick ju bra. Jag tycker också det är svårt att fota inne så därför blir det mest utomhusbilder för min del. Läcker klocka.

    SvaraRadera
  5. Men det gick ju bra. Jag tycker också det är svårt att fota inne så därför blir det mest utomhusbilder för min del. Läcker klocka.

    SvaraRadera
  6. Urfin klocka och stolen är underbart charmig:)) Hoppas ni myser söndagen:)

    kram fina!

    kråke

    SvaraRadera