lördag 8 mars 2014

äntligen kom solen o alla skavanker.....

Hallo Sunshines...i dag ha verkligen solen hittat till The Island...en liten tur ute i trädgården har vi hunnit med i dag...men sen MÅSTE jag bara måla klart i vilde W rum...ha haft det upponervänt i typ 14 dagar nu...
visst är det kul att måla o fixa men börjar man i en ände dra det med sig så mycket annat...nu vill man ju måla o fixa överallt, det känns liksom lite SUNK på andra ställen...men där får väl förståndet hoppa in..man kan ju faktiskt inte göra allt...

i torsdags va jag en liten runda hos vår lokale blomsterhandel Mys blommor...kan varmt rekommendera ett besök...fina blommor till BRA priser sånt gillas...

jag sparar på halmhattar..ha dock bara 2 st då vilde W har satt sig på en....denna läckerbiten köpte jag hos härliga Malin i hennes fina Butik Norregård

nu fina bloggvänner ska här målas en liten stund till sen får väl dammsugaren åka fram...

kram till Er alla och ha en underbar helg
M

8 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Ja idag har vi även här i Örebrotrakten kunnat njuta av härligt vårväder med massa sol.
    Sååå himla fina bilder, riktigt läckert med de vita pärlorna i den fina svarta skålen.
    Stråhattar samlar jag oxå på och brukar köpa en ny vid våra resor...tur vi inte reser så ofta då väggen i stugan jag her dem på inte är så stor ;).
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Ja! Äntligen så kom det där härliga LJUSET! Som man har längtat:) Jag har också en ide som har med halmhattar att göra, har en men behöver ett par, tre stycken till:)

    Hoppas att du får en finfin söndag!

    Kramar Johanna

    SvaraRadera
  3. Vilka läckra bilder och så flitig du är!
    Halmhatten ser jättefin ut och jag hoppas att vi får användning för såna framöver när solen strålar! :)
    Ha en fin söndag!
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Haha ja det är ju det som är nackdelen! Har man börjat i ett hörn så går det inte att sluta se det andra som borde göras! Fantastiskt snyggt ia:f :) Och hattar vem gillar inte det liksom!?! hehe... ;)

    Hälsningar hattälskaren
    Bettan

    SvaraRadera
  5. Härligt med ljuset! Det där med att tröttna på röran när man målar och grejar runt känner jag igen :-) .. det blir stökig känsla överallt typ :-) Man märker inget av stöket hos dig däremot, flr det är superfina bilder! Hatten gillas skarpt! Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Ja det där med att börja på projekt...sen ska det helst vara klart innan man börjar! Bäst att sluta renovera och njuta av våren istället Maja...
    Fina bilder!
    Varm kram,
    Titti

    SvaraRadera
  7. Så härligt att solen kom på besök!
    Hoppas du hunnit måla färdigt i vilde W rum nu :)
    Fin fina bilder på dina pärlor och hatt!

    Ha en fin helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  8. Klart att det inte målar sig självt! men tänk vad fint det kommer att bli! Som alltid när du hittar på något!!! Önskar dig en fortsatt fin vecka! Kram Anna

    SvaraRadera