torsdag 19 juni 2014

.gla midsommar......en salig blandning pics...

Halloj ett litet snabbt kikin för att önska Er alla en härlig midsommar...vad ska Ni hitta på??? 

doftande pioner från trädgården...blandat med daggkåpa..hundkäx och lite rabarberblad...

åååå om ni kunde känna doften....


jaha så då tvrummet nere med det kattkissgula golvet..vilket ska bli härligt grått snaaaart...djävulsmaskinen uppe i bild kan man inte göra så mycket med tyvärr....

så alla härliga vill jag önska Er en härlig midsommar..va rädd om varandra varmaste kramisar från Maja

nähä ha inte gjort kransar i år det är från förra året....tjingeling

6 kommentarer:

  1. Önskar dej en skön midsommarhelg!

    Kram från Helen

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder! Jag önskar er en riktigt fin midsommar! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Och då önskar jag dig en fin Midsommar tillbaka.. =)
    Härliga bilder... och ja, jag kan känna doften!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Midsommarkramar till dig och din familj!
    Ha det underbart!
    Raina

    SvaraRadera
  5. Så fint du har gjort!
    Önskar dej en trevlig Midsommar!!
    Kramis bia

    SvaraRadera
  6. Scrollade ner och såg ljuvliga bilder från ett ljust uterum, måste kolla mer sedan.
    Och inte tänkte jag så mycket på vare sig golvet eller maskinen...!
    Här blir det verandaliv med vänner, det är kalla vindar där ute.
    Önskar dig en fin midsommar!
    Kramar
    Cia

    SvaraRadera