torsdag 6 november 2014

ett litet livstecken

det har varit lugnt väldigt lugnt här på bloggen under en längre tid....det finns flera anledningar...tiden..jisses vad korta dagarna blir helt plötsligt...inspirationen..orken..lusten...
och för en vecka sedan lämnade min fina morfar jordelivet...det känns ofattbart men vet ju att han ha det bra däruppe....

så det blir inte så många ord i det här inlägget.....


men jag hoppas det inte dröjer så länge tills nästa inlägg kanske ha inspiration och lust då kommit tillbaka...tills dess tjingeling KRAM från
Maja

7 kommentarer:

  1. Kul att "se" dej här igen och jag njuter av dina härliga bilder! Jag gillar verkligen din stil!
    Ja, ibland tryter både inspiration och ork och annat kommer ivägen, som är viktigare än bloggandet!
    Önskar dej en skön helg!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Beklagar din sorg men tyvärr så måste vi ju alla tids nog gå vidare, men vetskapen om det gör det ändå inte lättare för oss då nåpgon nära försvinner från jordelivet.
    Ta du den tid du behöver för att hitta tillbaka till både lusten och inspirationen och tiden ja den är verkligen en bristvara....dagarna känns som flygande raketer ;)
    Ha de gott, kramar Ing-Britt

    SvaraRadera
  3. Så fina bilder från ditt härliga hem!
    Så tråkigt att din morfar lämnat jordelivet :( Hoppas det inte var en lång och jobbig tid dit...

    Jag känner lite nu och då att lusten och inspirationen inte är där och det beror ofta på att varken tiden eller orken när det är mycket försvinner. Sedan är jag lite påverkad av den här mörka tiden och blir liksom lite låg då.

    Du ska se att lusten och inspirationen kommer tillbaka bara den får lite tid på sig!

    Många varma kramar till dig!
    Marie

    SvaraRadera
  4. Så tråkigt med din morfar....hoppas snart du får tillbaka din lust att blogga, det tar den tid det tar...Så fint du har hemma ;))
    Trevlig helg!
    Bia

    SvaraRadera
  5. Så sorgligt med din morfar...det får ta sin tid, vi finns här, det vet du! Allt har sin tid...
    Varm kram till dig från mig,
    Titti

    SvaraRadera
  6. Tittar in för att önska dig en fin fin första adventsvecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  7. Jag säger som Marie ovan! Hoppas att ni hinner njuta lite också! Varm kram Anna

    SvaraRadera