torsdag 6 augusti 2015

det där med semester och lite vila.............

Hej hopp!!! äntligen vilket underbart väder vi fått....solen gassar från en klarblå himmel och livet känns rätt så gutt......

fast

om dryga veckan är min semester slut ,så då bli det att vackert pallra sig till jobbet men det gör inte så mycket för än är inte sommaren slut...jag räknar minst hela augusti som sommar!

i somras va min fine make och godingen vilde W  på lite utflykt på norra Öland..hoppas nu det bli rätt jag lär mig aldrig...

men

vi tog en liten tur till Kårehamn....där intog vi en underbart härlig lunch varmrökt lax men en massa gottit på...
det va första gången vilde W va på restaurang....nu tänker väl ni...näääää vilka föräldrar har pojken aldrig varit på restaurang inte ens varit på mc Donken......
Just så är det...och det beror inte på att vi är snåla eller så utan att W ha haft mjölkproteinallergi, men har nu äntligen blivit av med detta.
Nu håller vi alla tummar och tår att äggallergin försvinner oxå.

Himlen drog i hop sig och blev lite så där hotfullt mörkt men vi slapp regnet!!!

kan man va lyckligare!!!! Inte nog med detta...vi tog en runda till Borgholm och där åt vilde W sin första mjukglass!!!
Lyckan var gjord!!!

Nu alla härliga blir det snart att sätta sig i bilen o hämta dottern på jobbet i Färjestaden.
Tjing o kram från
Maja

1 kommentar:

  1. Härliga bilder !!...Jag blir dock inte klok på detta väder...vi hade sol och 24 grader idag mitt på dagen...enl smhi skulle vi ha strålande sol idag och 24 grader långt in på kvällen...men helt plötsligt blev det mulet och så kom regnet....fy fabian vad jag blev sur...nu har det slutat regna, men det är ingen sol och bara 20 grader !!...och vi som ska grilla ikväll...jaja, jag hoppas det iaf är uppehåll då !
    Hoppas ni har sol iaf ;))
    Kram

    SvaraRadera